Informacja

Ekhem. A więc mam do wszystkich czytających, oraz do dwóch osóbparę spraw i informacji.
A więc:

  Pierwsza sprawa: do Ame: Opowiadanie dopiero się rozpoczęło. To jedno. Drugie, to to, że nie jest w żadnym stopniu podobne do opowiadania Jusi. Czytałam jej opowiadania, ale czy ty mi sugerujesz plagiat? Jeżeli tak, to sobie wypraszam! Nie mam zamiaru plagiatować. Nie jestem osobą, która do czegoś takiego się posunie -.-  Trzecie. Postaci nie są sztuczne. Wszystkie rozdziały są w pewien specyficzny sposób napisane. (czyli specjalnie tak wszystko układam!) .

  Druga sprawa: do Nikumu: Owszem niespotykany. Od pewnego czasu chodził mi po głowie. Wszystkich rozdziałów na dzień dzisiejszy w moim zeszycie jest ponad 20. Dlaczego więc nie dodaję ich? Lenistwo...
Nikumu, jeżeli chcesz wiedzieć, to Japonia w 60% składa się z Chrzaścijaństwa na dzień dzisiejszy. Skąd wiem? Jestem na bieżąco z historią i codziennością Japonii. Co prawda święta w Japonii spędza się nieco inaczej - prezenty są zupełnie inne niż nasze. Ale to zależy od miejscowości/ prowincji/ miasta/ wsi.

Co prawda, to prawda. Nie trafiłam, ale chciałam zrobić coś nowego, innego. Jestem typem dziewczyny, która wymyśla własne fantazje i wciela je w życie.



Informacja 1: Do wszystkich czytających, komentujących i innych!

Jeżeli się wam nie podoba opowiadanie, to na górze, po prawej stronie macie taki ładny krwisto- czerwony krzyżyk ^^ . To samo tyczy się spamujących osób. Jeżeli chcecie być osobami powiadamianymi, to proszę się wpisać do linków. Zostaniecie dodani do nich.

Informacja 2: Nowa notka jest już prawie przepisana. Zostało gdzieś 20 %. Na drugim blogu nota ujawni się gdzieś za tydzień, może nawet wcześniej. Więc cierpliwie czekajcie.

To tyle. Do zobaczenia niedługo. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rinne Tworzy